Lornetka Celestron SkyMaster 12x60
Opis
Lornetka SkyMaster 12x60 firmy Celestron charakteryzuje się dużą aperturą oraz wysokiej klasy optyką, zapewniającą, m. in. dzięki pryzmatom wykonanym ze szkła BaK4, ostry obraz nawet przy krawędzi pola widzenia. Idealnie sprawdzi się zarówno w obserwacjach astronomicznych jak i podczas obserwacji przyrodniczych czy turystycznych, szczególnie na dużych odległościach. Soczewki tej lornetki pokryte są wielowarstwowymi powłokami przeciwodbiciowymi typu MC.
Stosunkowo duże powiększenie modelu SkyMaster 12x60, 12x, pozwala oglądać obiekty nocnego nieba pod dużym przybliżeniem. Zachęcamy do obserwacji gwiazd przy pomocy lornetek z serii SkyMaster firmy Celestron! Lornetka posiada złącze do adaptera statywowego ¼".
Symbol u dostawcy: | 71007 | Nazwa serii lornetkowej: |
SkyMaster |
Powiększenie: |
12x | Średnica soczewki obiektywu: |
60 mm |
Materiał soczewki obiektywu: |
szkło | Powłoki przeciwodbiciowe soczewek: |
MC |
Sprawność zmierzchowa: |
26,8 | Jasność względna: |
25,0 |
Średnica źrenicy wyjściowej: |
5,0 mm | Odsunięcie źrenicy wyjściowej od okularu: |
17 mm |
Kątowe pole widzenia: |
5,3 ° | Liniowe pole widzenia na 1000 m: |
92 m |
Regulacja ostrości: |
zewnętrzna centralna | Minimalna odległość ustawiania ostrości: |
18 m |
Regulacja rozstawu okularów: |
56-72 mm | Korekcja dioptrażu: |
-4/+8 |
Typ pryzmatu: |
Porro | Materiał pryzmatu: |
szkło BaK4 |
Powłoki fazowe pryzmatu dachowego: |
nie dotyczy | Warstwy odbiciowe pryzmatu dachowego: |
nie dotyczy |
Wodoszczelność: |
tak (IPX1) | Wypełnienie obudowy azotem: |
nie |
Mocowanie do statywu: |
adapter ¼" | Masa własna: | 1250 g |
Wymiary: |
210x206x72 mm | Okres gwarancji: | 36 mies. |
Wyposażenie
materiał do czyszczenia optyki |
pasek do pokrowca lornetkowego |
pasek lornetkowy |
pokrowiec lornetkowy |
zakrywki obiektywowe |
zakrywki okularowe |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.